Sobotní trail na Ještědu,nedělní kros ve Hvězdě

11.07.2011 13:12

 V sobotu jsem vyběhl v závodě Salomon running trail v Liberci. Závod 4km do kopce pod Ještěd a 4,5km seběh do cíle.

Po startu  v čelní skupině s Pechkem a Skalským. Zase moje slabina- seběhy které neumím se podepsali na konečné 5.místě. 

Slabou nápalstí bylo 2.místo v kategorii do 29 let. 

V neděli jsem běžel závod Dvě kola při zdi v Pražské Hvězdě které bylo i jako MČR veteránů v krosu (8,3 km). Na staru se sešla docela silná konkurence( Jiří Miler,Pavel Kubričan,Mulugeta Serbessa)

Po startu šel dočela Miler společně se Serbessou. Běžel jsem skovaný až do 3km, kdy se běželo do 300metrového stoupání. Tam jsem převzal tempo a na kopci jsme zůstali jen já a Kubričan. Po prvím okruhu jsem měl mezičas12:58. Držel jsem tempo a při jednou ze seběhu jsem Pavlovi překvapivě utekl a naskok jsem udržel až do cíle. Vyhrál jsem v čase 26:52min (2kolo 12:59) Na druhém místě doběhl Kubričan  v 27:38. 

S závodem jsem maximálně spokojen,obvzvášt,kdy jsem obě kola běžel stejně :)