Nike run Prague

05.09.2011 12:57

V sobotu se v centru Prahy uskutečnil první ročník běhu NIke run na 10,25km.

Trasa vedla centrem Prahy. 

Start byl naplánován na 14hod.Panovalo velmi teplé počasí,což mi vůbec nesedí. Čekal jsem opatrnější začátek, ale bohužel se tak nestalo.

Začalo se velmi ostře , mezičas na 1km 2:58. Ve předu se utvořila  6ti člená skupina ve které jsem se držel. 3km jsme proběhli 9:04min. 

Na 5km se na mě začalo projevovat velké teplo,snažil jsem se držet, co to šlo ale před 6km jsem začal odpadat z čelní skupiny. 

Do cíle jsem nakonec doběhl na 8.místě v čase 33:37min. Vítězem se stal Vítek Pavlišta. S ním,Ondrou Markem a Honzou Pernicou jsme skončili na pěkném 2.místě v hodnocení týmů. 

Následující víkend mě čeká start na Tesco běhu, kde se poběží večer, takže nebude teplo. Rád bych se dostal pod čas 31:30min.