Běh Osvobození - Díly 8.5.

14.05.2017 18:32

2.místo v těžkém ,kopcovitém ,bahnitém a kamenitém terénu je slušnvý výsledek. 

Od startu jsem se držel v čelní skupině , kde nás běželo asi pět. Od druhého kilometru jsme zůstali ve třech. 

Během třetího km mi kluci poutekli a já běžel sám . Už jsem myslel ,že na třetím místě doběhnu . Ale ve stoupání na 5km jsem doběhl soupeře a dostal se na 2.místo , které jsem už nepustil. 

S výkonem jsem celkem spokojen. Odčinil jsem " výbuch " na Škarmaně . 

Další závod pro mě bude běh do vrchu Klenčí - Čerchov  . Tento závod jsem vyhrál v letech 2010 - 2012 a 2016(  2012  jsem doběhl v čase 39:58min - poslední vítěz pod 40min!!! Rekord drží Pavlík Faschingbauer časem 38:07 z roku 2000 a to porazil výborného Roba Štefka! ) 

Takže se budu chtít poprat o další prvenství :-)

T