Běh Koutem na Šumavě

02.04.2017 13:06

Minulý rok  jsem se chystal na ultramaratony a dva dni před Koutem jsem běžel 31km . Výkonem 16:36 jsem doběhl na 2.místě a těsně jsem prohrál zlato. 

Letos jsem se vrátil na krátké tratě a cíl byl jasný - VYHRÁT. 

Se  včerejším výkonem  jsem ale krajně nespokojen! 3.místo a o skoro půl minuty horší výkon než v loni,  mi dává důvod k nespokojenosti. 

Po startu jsem se držel v čelní skupině . První kolo jsem pohyboval okolo 2-4 místa. Ve druhém kole po výběhu na schodech jsem se dostal do čela a začal jsem si budovat náskok.Bohužel ale na mě padla krize . A místo  se soupeři  jsem bojoval sám se sebou! Do cíle jsem doběhl za 17:00min a byl jsem rád ,že se běželo jen pět okruhů. 

Doufám ,že za týden v Bělé ten výkon bude odpovídat tomu ,co jsem naběhal.