Po dlouhé době dávám o sobě vědět....

05.02.2020 15:28

Po hodně , hodně dlouhé době se ozývám na svém webu.

Neměl jsem důvod něco psát , když mě zase minulý rok v březnu postihlo zranění. Povedlo se mi z toho dostat a místo běžeckého tréninku jsem se dal na chodecký. V červenci jsem se postavil na start ultramaratonu v Kladně  ,kde jsem v roce 2016 to běžel. Tehdy výkon nebyl nějak zázračný  - 102km .

Minulý rok jsem  od začátku šel chodecky s cílem ujít 120km . Cíl se vydařil a výkon 123,913 km byl přínosem a motivace do další práce. Navíc příprava na tento závod trvala pouhé dva měsíce !!!!

To je asi tak ve skratce.... V listopadu o mě vyšel článek , kde popisuji celou sezonu a trápení se zraněním ,o výkonu v Kladně atd... :-) 

Nyní se připravuji na chodecké ultramaratony , první by měl být v květnu na 12h v Praze . Pak klasicka v Kladně , kde bych rád zautočil na metu 140km..

Na běhání jsem nezanevřel ale se závoděním to nevypadá ....občas si jdu volně zaběhat sám a mám z toho radost.

:   odkaz na článek z novin.

domazlicky.denik.cz/ostatni_region/byvaleho-elitniho-vrchare-freie-uchvatila-chuze-20191129.html